cissysnel.reismee.nl

Minder dan 2 weekjes!

Hola!

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten was het mijn plan om van september 2016 t/m juni 2017 naar Spanje toe te gaan en daar als au pair te werken. Nu kan ik dan eindelijk zeggen dat ik officieel ga vertrekken, ik heb namelijk mijn vliegticket geboekt!! Woensdag 14 september vlieg ik naar Alicante en reis ik vanaf daar naar Albacete. DE plaats waar ik de komende 9 maanden ga verblijven. Na een aantal verschillende matches heb ik een super leuk gastgezin gevonden! Het gezin bestaat uit vader, moeder, een tweeling (jongen & meisje) van 2,5 jaar en een heel schattig jongetje van 14 maanden. Ja, je leest het goed, 3 kleine kindjes haha.. Dat zal wel druk worden, maar ik ga de uitdaging aan!

Wink
Ondertussen is mijn vertrekdatum al over minder dan 2 weken en ik moet nog zoveel doen! Te beginnen met mijn koffer inpakken... HOE MOET IK AL MIJN SPULLEN IN 1 KOFFER PROPPEN?? Bovendien moet ik ook nog de verzekering regelen, cadeautjes voor het gastgezin kopen en natuurlijk een afscheidsfeestje geven! Het is zo spannend, maar ik heb er ook zo veel zin in! De komende 9 maanden wil ik jullie proberen al mijn verhalen te vertellen door middel van een blog, als het je leuk lijkt om mijn blog te lezen, stuur dan even je emailadres in de reacties en elke keer als ik een blog schrijf, krijg jij een mailtje
Innocent
. Zo dat was dan mijn allereerste blog,veel leesplezier!

Hasta pronto!

xx Cissy

Reacties

Reacties

Corrie

Ik wil je graag volgen ! Superleuk Spaans avontuur, veel succes en een leuke leerzame tijd gewenst????

Sandra

Hi Cis, natuurlijk wil ik niets missen van al jouw avonturen! Jouw gastgezin boft maar met jou!
xxx Sandra

Milou

Leuk ik ga he volgen!

Yvonne Mooij

Heel veel succes en plezier, Cissy ! Wat een mooi avontuur ! Ik lees je blog graag: mooijvanbekkum@quicknet.nl

Liesbeth

Ik hoop dat je het bijhouden van je blog langer volhoudt dan Merel????

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active